ریخته گریGGG70 با توجه به صنعت نوین

ریخته گریGGG70

دسته بندی ریخته گریGGG70 با توجه به صنعت نوین

ریخته گریGGG70 توسط شرکت تولیدی آزدن با بهترین کیفیت و قیمت ، جهت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید . در شرکت آزدن ریخته گری چدن خاکستری ، ریخته گری آلیاژ فولادی و … نیز انجام می شود .

ریخته گریGGG70 در دو دسته اصلی قرار می گیرد: فرآیندهایی با قالب های قابل استفاده مجدد و فرآیندهایی با قالب های مصرفی. در هر دو فرآیند، مواد فلزی را در یک کوره ذوب می‌کنند، آن را در قالب می‌ریزند، سپس مواد قالب یا ریخته‌گری را پس از سرد شدن و جامد شدن فلز خارج می‌کنند.

  1. ریخته گری قالب مصرفی: ریخته گری قالب مصرفی روشی است که از قالب های یکبار مصرف یا موقت استفاده می کند. این قالب ها معمولاً از محصولاتیی ساخته می شوند که مقاومت بسیار زیادی در برابر دمای بالا دارند. ساخت قالب مصرفی خود یک فرآیند ارزان و نسبتا سریع بوده و برای تولید در حجم کم بهترین عملکرد را دارد.
  2. ریخته گری قالب غیر قابل مصرف: قالب های غیر قابل مصرف، قالب های قابل استفاده مجدد و دائمی برای ریخته گری فلز هستند. آن ها نسبت به سایرین برای مقاومت در برابر دمای داغ فلز مذاب قوی تر و مناسب تر هستند. قالب های دائمی به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر حرارت، اغلب از فلزاتی مانند فولاد یا چدن ساخته می شوند. قالب های غیر قابل مصرف برای ایجاد چند قطعه از یک جسم فلزی ریخته گری شده ایده آل هستند. این نوع از ریخته گریGGG70، نزد افراد بسیار محبوب و مرسوم تر است.

ریخته گریGGG70

مراحل و فرایند های دسته بندی ریخته گریGGG70

   به طور کلی، فرایند های ساخت قطعات حاصل از ریخته گری، مراحل ویژه ای را می طلبد. ما در این مطلب، به بیان این مراحل و اهمیتی که هریک در افزایش سطح کیفی محصول نهایی پیدا کرده اند، خواهیم پرداخت.

  • ایجاد الگو: قبل از اینکه قالب ریخته گریGGG70 را بسازید، باید یک الگو برای تعیین شکل قالب ایجاد کنید. این الگو می تواند یک مدل سه بعدی از محصول نهایی شما باشد. در ضمن، این الگو ها می توانند با هر جنسی؛ اعم از پلاستیک و حتی چوب ساخته شوند.
  • تولید قالب: بعد از اینکه یک الگو درست کردید، نوبت به ساخت قالب می رسد. همانطور که در بالا ذکر کردیم، می توانید یک قالب قابل استفاده مجدد، که معمولاً از فلز ساخته می شود، یا یک قالب یکبار مصرف، که ممکن است از ماسه، گچ، یا پوسته سرامیکی ساخته شود، انتخاب کنید. هر یک از این روش ها برای ساخت قالب برای فلزات مختلف ریخته گری و سطوح مختلف پیچیدگی الگو بهینه شده اند.
  • ذوب آلیاژ: فرآیندهای ذوب بین آلیاژها متفاوت است زیرا هر آلیاژ دمای ذوب متفاوتی خواهد داشت. اساساً ذوب عبارت است از قرار دادن آلیاژ جامد در داخل یک کوره.
  • انتقال ماده مذاب به قالب: فلز مذاب را داخل قالب بریزید. هنگام ریختن فلز مذاب، مطمئن شوید که تمام دستورالعمل های ایمنی توصیه شده را دنبال کرده اید. اطمینان حاصل کنید که از پوشش محافظ، از جمله لباس های مخصوص، شلوار و آستین بلند، دستکش های عایق، و عینک ایمنی استفاده می کنید.
  • خروج قطعه از قالب: وقتی فلز سرد و جامد شد، می توانید آن را از قالب خارج کنید. اگر در قالب یکبار مصرف ریخته اید، می توانید قالب را از حفره جدا کنید. ریخته گریGGG70، نقش بسزایی در کاهش هزینه های نهایی تولیدکنندگان و در نهایت مصرف کنندگان دارد.

ریخته گریGGG70

مراکز تخصصی عرضه محصولات ریخته گریGGG70

 ریخته گریGGG70 را می توان در زمره یکی از مهم ترین و باسابقه ترین انواع ریخته گری فلزات طبقه بندی کرد. به منظور افزایش راندمان و کیفیت های تولیدی، بسیاری از تولیدکنندگان قطعات حاصل از ریخته گری را مورد استفاده قرار می‌دهند. این قطعات می‌توانند در امور مختلفی همچون امور ساختمان سازی، شهرسازی و پل سازی مورد استفاده قرار بگیرند.

 به جهت اهمیتی که هریک از این صنایع مختلف دارند، تولید کنندگان قطعات ریخته گری باید به تولید مازاد و تامین نیاز مشتریان توجه فراوانی نشان دهند. مجموعه آزدن، یکی از تخصصی ترین مراکزی است که به تمامی نیازهای مشتریان توجه کرده و نظر آنان را بر تولید و طراحی محصولات، دخالت می دهند. این مجموعه، در سال های اخیر به فروش های باورنکردنی و عمده دست یافته است و این روزها نیز محصولات تولید شده را به کشور های خارجی نیز صادر می کند.

 البته قابل ذکر است که فروش آن ها صرفا به صورت اینترنتی و آنلاین بوده و افراد می توانند با توجه به همین نکته، خرید را به آسان ترین روش های ممکن انجام دهند. بنابراین، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید خرید محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهید، می توانید با مراجعه به وب سایت های تخصصی فروش، به انجام خریدی به صرفه و دقیق اقدام کنید.

Call Now Button