ورق استیل 310S

جدول قیمت ورق استیل 310S

جدول عناصر ورق استیل 310S

معرفی ویژگی‌های ورق استیل 310S

ورق های استیل امروزه بخش عمده ای از صنعت فلزات و آلیاژ های آن را تشکیل می دهند. ورق های استیل انواع  متفاوتی دارند که هر کدام در بخش های متفاوتی کاربرد دارند. با توجه به ضخامت، مقاومت در برابر انرژی، انعطاف پذیری و … این ورق ها در صنایع متفاوت به کار گرفته می شوند.

سری های مختلفی از ورق های استیل وجود دارند که هر کدام از آن ها کاربرد های متفاوتی دارند. در این مقاله ما قصد داریم در مورد ورق های استیل 310S توضیحاتی ارائه دهیم. در حالت کلی ورق های سری 310 دارای شکل پذیری خوبی در دمای بالا هستند.

از طرفی از این ورق ها می توان در دما و حرارت بالا برای جوشکاری نیز استفاده کرد. ورق استیل 310S به نسبت ورق استیل 310 دارای کربن کمتری هستند. میزان عناصر دیگر نیز در این دو مورد با هم متفاوت است. تفاوت در میزان عناصر ویژگی های متفاوتی به سری های مختلف ورق های استیل می دهد.

شما می توانید جهت استعلام قیمت و خرید انواع ورق استیل با آزدن تماس بگیرید .

در حالت کلی ورق های استیل سری 310 دارای فرم پذیری بالایی هستند. از طرفی می توان از این ورق ها در جوشکاری استفاده کرد. سری S ورق های استیل 310 نیز از این قضیه مستثنی نیستند. البته شرایط برای مدل های مختلف، در سری های گوناگون متفاوت است. یکی از عمده ترین خواص و ویژگی های ورق های استیل 310 می توان به مقاومت آن در برابر حرارت و دما اشاره کرد. در پاراگراف های بعدی در مورد ویژگی ها و کاربرد های ورق های استیل سری 310 توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

ورق استیل 410
ورق استیل 410

ویژگی های ورق استیل 310S

ورق های استیل 310S گفته شد که از سری ورق های استیل 310 محسوب می شوند که  می توانند در بسیاری موارد کاربرد داشته باشند. این ورق ها دارای خواص و ویژگی هایی هستند که می توان از آن ها در صنایع مختلف استفاده کرد.

از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این گرید از ورق های استیل 310 دارای 25 درصد کروم و 20 درصد نیکل است. این میزان از عنصر های نیکل و کروم در ورق های استیل می توانند باعث مقاومت در برابر خوردگی و همچنین اکسیداسیون باشند.
  • این گرید از ورق های استیل 310 دارای مقدار بسیار کمی از کربن است. از طرفی میزان نیکل و کروم به کار رفته در آن باعث می شود که جو گوگرد در آن کاهش پیدا کند.
  • گرید های 310 ورق های استیل نفوذ پذیری و سختی کمی دارند. این موضع باعث می شود که از این ورق های استیل در صنایع برودتی استفاده شود.
  • نکته مهم در مورد این گرید از ورق های استیل این است که ورق های استیل سری 310 با عملیات حرارتی سخت نمی شوند و باید برای سخت کردن آن ها از سرما کمک گرفت. به همین دلیل از این استیل ها در صنایع برودتی و سرمایشی استفاده می کنند.
  • این ورق های استیل به دلیل اینکه در مقابل زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند و این امر به دلیل دارا بودن مقدار بالای کروم و نیکل است، می توانند گزینه مناسبی برای تولید دیگ های بخار باشند.
  • ورق های استیل 310 و همچنین در سری های مختلف آن، به دلیل اینکه در برابر حرارت و نسوز بودن مقاومت بالایی دارند، استقامت آن ها نیز در برابر زنگ زدگی بسیار بالا است.

نکات مهم در مورد ورق های استیل سری 310

ورق های استیل 310 در سری های مختلفی تولید و به بازار  صنایع مختلف عرضه می شوند. در مورد این ورق های استیل نکاتی دارای اهمیت است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ورق های استیل سری 310 نسبت به ورق های استیل 309 دارای کروم و نیکل بیشتری هستند. این ورق های به دلیل این دو عنصر استقامت بیشتری دارند.
  • به دلیل اینکه این استیل در مقابل زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد می تواند در صنایع سیمان و شیشه نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
  • ورق های استیل سری 310 تقریبا از جمله ورق های استیل نگیر محسوب می شوند. البته این مورد در سری های مختلف آن متفاوت است.
  • در برابر حرارت گرید های مختلف ورق های استیل 310 می توانند مقاومت های مختلفی داشته باشند. در نظر داشته باشید که ورق استیل 310S نمی توانند با حرارت سخت شوند بلکه باید برای سخت کردن آن ها از برودت و سرما استفاده کرد.
  • تمامی ویژگی های یک ورق استیل بر روی قیمت نهایی آن تاثیر دارد. پیشنهاد می شود که خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید. فروشگاه آزدن اقدام به فروش اینترنتی انواع ورق استیل در ابعاد و مشخصات متفاوت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس اینترنتی سایت مراجعه کنید.
ورق استیل 410
Call Now Button