برش لیزر با توان بالا

برش لیزر با توان بالا

ویژگی های حاصل از برش لیزر با توان بالا

استفاده از برش لیزر با توان بالا در صنایع گوناگون امکان کاربردهای نوآورانه را در تمام بخش ها فراهم کرده است. مزایای زیادی نسبت به سایر فرآیندها از جمله صرفه جویی در مواد، سرعت تولید بالاتر، اجرای برش های دقیق و به دست آوردن نتایج باکیفیت دارد. علاوه بر این، فرآیند جداسازی به راحتی و بدون اتلاف وقت و به صورت خودکار انجام می گیرد.

در برش قطعات ورق فلز، فناوری لیزر به دلیل دقت و سرعت بالا، یکی از پرکاربرد ترین ها در فرایند بخش های گوناگون صنعتی است. در اینجا نحوه عملکرد برش لیزر، مزایا و کاربردهای صنعتی آن را توضیح می دهیم.

برش لیزر با توان بالا، تکنیکی است که از طریق انرژی حرارتی برای جداسازی قطعات ورق فلزی استفاده می شود. در طول فرآیند برش، پرتو لیزر نور را روی نقطه ای از سطح ماده کار متمرکز می کند و دمای آن را تا ذوب شدن یا تبخیر شدن بالا می برد. هنگامی که پرتو لیزر از سطح عبور کرد، فرآیند برش آغاز می شود و پرتو لیزر را در نقاطی که مطابق با هندسه انتخابی تعیین شده است، هدایت می کند تا مواد کاملاً جدا شوند.

برش لیزر با توان بالا

مزایای حاصل از برش لیزر با توان بالا

دقت بالا:

برش لیزر با توان بالا، این امکان را به شما می دهد تا با دقت بیش تری، فلزات مختلفی را پردازش کرده و در سطح آن برش ایجاد کنید. دقت بالای دستگاه برش لیزری، انجام فرایند های مختلف را سهولت بخشیده است. همچنین می توان گفت دستگاه برش، امکان برش اشکال هندسی مختلف را فراهم می کند.

صرفه جویی در هزینه های تولید:

با کمک برش لیزر توان بالا، بسیاری از مراحل تولید حذف می شوند و شیوه های سنتی گذشته، به فراموشی سپرده می شوند؛ به همین دلیل صرفه جویی فراوانی در مواد مصرفی مشاهده می شود و گاهی ممکن است، هزینه نهایی برای خریدار به شدت کاهش پیدا کند.

  کارایی بالا:

پس از استفاده از لیزر، نیازی به پردازش بعدی قطعه مانند آب بندی یا سنباده نیست و در نتیجه در زمان فرآیند ساخت صرفه جویی می شود و مدت زمان صرف شده برای فعالیت تولیدی را کاهش می دهد؛ شاید بتوان گفت یکی از دلایل پیشرفت در زمینه صنایع تولید قطعات فلزی، کاهش زمان تولید این قطعات به کمک برش لیزری می باشد.

در برش لیزری متغیرهای مختلفی وجود دارد که بر روند و نتیجه نهایی تاثیر می گذارد:

  • قدرت و توان لیزر: اصولا دستگاه هایی که قدرت عملکردی بیش تری دارند، نتایج بهتری در برش ایجاد می کنند و به کمک این دستگاه های پر توان، می توان بسیاری از فلزات گوناگون را برش زد.
  • حالت عملکرد: دستگاه برش، به شما اجازه می دهد تا کنترل کنید که لیزر به چه صورتی بر روی قطعه و صفحه فلزی حرکت کرده و بر روی آن برش ایجاد کند.
  • سرعت برش: با توجه به نوع ماده، ضخامت آن و نوع برش، سرعت برش نیز متفاوت خواهد بود.
  • نوع گاز استفاده شده: گازهای مختلفی مانند دی اکسید کربن، اکسیژن، نیتروژن یا آرگون از طریق نازل ها با فشار متغیر اعمال می شود و هرکدام از این گازها، مزیت های متفاوتی را با خود به همراه می آورند.

برش لیزر با توان بالا

ارائه محصولات باکیفیت توسط بازرگانی آزدن

به دلیل قدرت بالایی که  دستگاه های برش لیزری مجموعه آزدن دارند، تمامی قطعات و فلزات این مرکز با کیفیت بسیار بالایی برش می خورند و لبه های کاملا صیقل خورده ای دارند. می توان گفت کیفیت فلزات برش خورده در بازرگانی آزدن حرف اول را می زند و محال است که در سایر مراکز، بتوانید چنین کیفیتی را مشاهده کنید.

این اتفاق به دلیل سابقه طولانی و تخصص بالای فعالان در این مجموعه رخ می دهد و تمامی کارکنان بازرگانی آزدن، دانشی گسترده در خصوص تولید و نحوه برش هرکدام از این محصولات و آگاهی های مفیدی در خصوص نحوه برش لیزر با توان بالا و برش لیزر با گاز نیتروژن و … دارند. در صورت نیاز به قطعات فلزی مانند انواع سوپرآلیاژ، ورقات استیل و میلگردهای فولادی می توانید به صورت اینترنتی و غیرحضوری، از طریق این مجموعه نیاز خود را برطرف نمایید.

تضمین کیفیت، شعار ماست و با سال ها تلاش برای رفع موانع گوناگون تولید، هم اکنون شرایطی را فراهم آورده ایم که تمامی فعالان در حوزه های مختلف صنعتی، بتوانند با قیمت های بسیار پایین، خریدار فلزاتی با کیفیت برش لیزری بالا باشند. برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص نحوه فروش محصول و قیمت هرکدام از تولیدات، می توانید با مراجعه به وب سایت مجموعه آزدن و ایجاد پل ارتباطی با تولیدکنندگان آن، به تمامی موارد گفته شده دسترسی پیدا کنید.

Call Now Button